Nyitás következik

Sziasztok! Nos, ahogy az edwardandbellán is írtam a zárásnál, lehetséges volt, hogy nyitok egy grafikai oldalt. akkor még nem tudtam eldönteni, hogy livejournal vagy blogspot, de az utóbbinál maradtam. Mindig is imádtam grafikázni, ezért megpróbálom ezzel. Ebben a "blogban" rólam nem igen lesz szó :D úgyhogy megnyugodhattok. Pár szót a lapról.
Mivel grafikai, így javarészt ikonokat, blendeket találhattok majd. De ha valami fontosabb esemény történik (díjátadó, szavazás, film, sorozat) arról is írok egy bejegyzést.

Az oldalra felkerült munkákat el lehet vinni, viszont akkor kérlek titeket, hogy írjátok oda, hogy tőlem van. Akinek bármilyen gondja van, annak szívesen segítek, csak szóljon, hiszen azért is szerkesztek ilyen lapot. Nem biztos, hogy minden nap lesz friss, mivel elég hosszú idő, mire elkészítek egyes dolgokat, de remélem türelmesen vártok majd :)
Kezéd képpen, hoztam nektek Lady Gaga ikonokat és egy blendet:

   
   

/Kattints a képre a nagyobb méretért/