Elkészültem :) version 2.0

Szeptember 10:
Nagyjából sikerült mindent megcsinálnim, már csak az oldalsó sáv maradt és kész. Mint mondtam nem egy nagy változás, de azért mégis felfrissült az oldal. Ma már elég sokat voltam itt, plusz még közbe jött egy-két dolog így holnapra lesz teljesen kész minden.
És még ott a Vámpírnaplók 2.évad/1.része is (L) Már nagyon nagyon akarom nézni :D:D

Sziasztok! Végre, végre és végre. A legkésőbb szombatra ígértem, de egy kicsit pánikoltam hogy még vasárnap is folytatnom kell.  Minden a helyére került, most még az elit képekkel szenvedtem egy kicsit. Kicsit átalakítottam az oldalsávot, lekerült pár dolog, helyette összébbhúztam őket. Remélem tetszik nektek.
A főoldalról leszedtem a nagy képeket, és az effektek képeit is átalakítottam, mert túlzsúfoltnak tűnt. Így jobb lett. És akkor a frissre. Holnapra tervezek már frisseket is, VÉGRE. Az utolsó bejegyzésben animációkat ígértem, így ha minden jól megy, akkor a következő postban animációk lesznek. Egyelőre ennyi, pár órája néztem meg a VD részt, sajnos elcsúsztam vele de nagyon nagyon jó volt (L)